ads

رییس جمهور غنی بر شکست جنگ تحمیلی روان در کشور تاکید کرد

محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور تاکید می کند که جنگ تحمیلی  روان در کشور پیروز نمی‌شود و صلح در کشور تامین خواهد شد.

نویسنده: The Killid Group
21 اسد 1395
رییس جمهور غنی  بر شکست جنگ تحمیلی روان در کشور تاکید کرد

محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور تاکید می کند که جنگ تحمیلی  روان در کشور پیروز نمی‌شود و صلح در کشور تامین خواهد شد. محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور تاکید می کند که جنگ تحمیلی  روان در کشور پیروز نمی‌شود و صلح در کشور تامین خواهد شد.
رییس جمهور غنی که امروز در مراسم یاد بود از دومین سالروز کشته شدن حشمت خلیل کرزی، عضو پشین شورای ولایتی قندهار در ارگ ریاست جمهوری صحبت می کرد، افزود: نخستین و آخرین آرمان مردم افغانستان، تامین صلح دوامدار در کشور است.
به گفته ی رییس جمهور  اشرف غنی، به هدف رسیدن به صلح دوامدار باید تمام افغان ها  با هم متحد باشند.
با این حال عبدالله عبدالله رییس اجراییه  دولت وحدت ملی  که در این مراسم سخنرانی می کرد، گفت:”افغانستان هیچگاه تروریزم صادر نکرده؛ بلکه خود قربانی تروریزم بوده است”.
به گفته ی عبدالله عبدالله،  تروریزم خوب و بد وجود ندارد و کسانی که از تروریزم حمایت کرده‌اند امروز خود در آتش آن می سوزند.
وی تاکید کرد که  هیچ کشوری تحت هیچ شرایطی تروریزم را به هدف تضیعف همسایه خود استفاده نکند و به هدف سرکوب تروریزم عزم جدی داشته باشد.
این در حالیست که در حال حاضر پاکستان  تروریزم را به خوب وبد تقسیم کرده است که به باور اسلام آباد  گروه های که در افغانستان  می جنگند ترویزم خوب اند و کسانی که در پاکستان مردم ودولت این کشور را هدف قرار می دهند ترویزم بد می باشند.
همزمان با این، رییس جمهور محمد اشرف غنی در مراسم یاد بود از دومين سالروز کشته شدن حشمت خليل کرزی، لقب”شهيد ملت” به وى  اهدا کرد.
رییس جمهور غنی، حشمت خليل کرزی را شخص صلح دوست خوانده گفت که يکى از آرمان هاى خليل کرزى صلح،وحدت ملى و يکپارچگى درکشور بود .
عبدالله عبدالله رييس اجراییه حکومت نیز در این مراسم از کارنامه هاى حشمت خليل کرزى يادآورى نموده گفت:” شهيد سبب وحدت ملی، سبب اتفاق کشور و سبب قوت کشور است و شهيد را نبايد تقسيم کرد و قدردانی از يک شهيد، ارج گذاری به خون همه شهداى کشوراست”.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA