ads

روند توزیع نمرات رهایشی برای صدها معلم در ولایت لوگر آغاز می شود

مسولان محلی ولایت لوگر اعلام کردند که، قرار است طی هفته آینده برای بیش از 700 معلم در مربوطات این ولایت نمرات رهایشی توزیع گردد. درخبرنامۀ که از سوی دفتر رسانه های والی لوگر به کلید فرستاده شد امده است که، این موضوع را دیروز محمد حلیم فدایی والی این ولایت در دیدار با اعضای […]

نویسنده: ISMAT MAYAR
15 جوزا 1396
روند توزیع نمرات رهایشی برای صدها معلم در ولایت لوگر آغاز می شود

مسولان محلی ولایت لوگر اعلام کردند که، قرار است طی هفته آینده برای بیش از 700 معلم در مربوطات این ولایت نمرات رهایشی توزیع گردد.
درخبرنامۀ که از سوی دفتر رسانه های والی لوگر به کلید فرستاده شد امده است که، این موضوع را دیروز محمد حلیم فدایی والی این ولایت در دیدار با اعضای کمیسیون توزیع نمرات رهایشی برای معلمین مکاتب این ولایت مطرح کرده است.
فدایی گفته که در جریان هفتۀ آینده برای 785 معلم در ولسوالی محمد آغه این ولایت نمرات رهایشی توزیع می گردد.
والی به مسولان ریاست معارف لوگر دستور داده است که باید اسناد 445 معلم دیگر را که پیش از این طی مراحل و تکمیل شده است، در جریان هفتۀ روان توسط کمیسیون یاد شده امضا و اسناد340 معلم باقی مانده نیز باید به زودی تکمیل به هدف امضا در اختیار کمیسیون توزیع نمرات رهایشی برای معلمین قرار داده شود.
این در حالیست که،؛ حکومت در بیش از یک ونیم دهه اخیر بار ها برای معلمین از توزیع زود هنگام نمرات رهایشی در ولایت و مناطق شان خبر داده است؛ اما تاکنون به گونۀ کامل موفق به انجام این کار نشده و هر ازگاهی معلمین به شمول کابل در بسیاری از ولایت های کشور دست به اعتراضات مدنی زده خواستار رسیدگی حکومت به مشکل بی سرپناهی خود می گردند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA