ads

رقابت های واترپلو و آب بازی در بند امیر ولایت بامیان برگزار شد

دومین دور از رقابت های واترپلو و آب بازی تحت نام” جام صلح و دوستی” میان ورزشکاران شش تیم از پنج ولایت کشور در سه بخش در بند امیر ولایت بامیان برگزار شد. مقام های تربیت بدنی کشور می گویند در این دور از رقابت های واترپلو و آب بازی 130 ورزشکار از ولایت های […]

نویسنده: zekria
14 اسد 1396
رقابت های واترپلو و آب بازی در بند امیر ولایت بامیان برگزار شد

دومین دور از رقابت های واترپلو و آب بازی تحت نام” جام صلح و دوستی” میان ورزشکاران شش تیم از پنج ولایت کشور در سه بخش در بند امیر ولایت بامیان برگزار شد.
مقام های تربیت بدنی کشور می گویند در این دور از رقابت های واترپلو و آب بازی 130 ورزشکار از ولایت های کابل، هرات، بلخ، دایکندی و بامیان شرکت کردند که در این رقابت ها تیم کابل مقام اول را از آن خود کرد و تیم های هرات ،بلخ دایکندی و بامیان به ترتیب در جایگاه های دوم تا پنجم قرار گرفتند.
قاسم حمیدی مسئول فدراسیون آب بازی و معاون اداری و مالی تربیت بدنی کشور ، هدف از برگزاری این رقابت ها را، ترویج ورزش واترپولو و آب بازی، انتقال پیام صلح، همدیگر پذیری و دوستی میان اقوام مختلف کشور بیان کرد.
این رقابت ها به فاصله 800 متر در بند امیر، میان ورزشکاران پسر برگزار شد که علی اصغر حسینی عضو تیم ملی آب بازی در کابل، توانست این فاصله را در مدت 8 دقیقه و 40 ثانیه طی نماید و مقام اول را از آن خود کند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA