ads

رئیس جمهور ایران درمورد فرمان اخیر رئیس جمهور امریکا واکنش تند نشان داد

حسن روحانی رئیس جمهور ایران در تازه ترین اظهارات اش از رئیس جمهور امریکا سخت انتقاد کرد. براساس گزارش خبرگزاری ایرنا، رئیس جمهور ایران اقدام حکومت جدید امریکا به رهبری دونالد ترمپ مبنی بر ممانعت از ورود پناهجویان هفت کشور به شمول ایران را، مغایر تمام اصول بین المللی خواند. رئیس جمهور روحانی تاکید کرده […]

نویسنده: ISMAT MAYAR
14 دلو 1395
رئیس جمهور ایران درمورد فرمان اخیر رئیس جمهور امریکا واکنش تند نشان داد

حسن روحانی رئیس جمهور ایران در تازه ترین اظهارات اش از رئیس جمهور امریکا سخت انتقاد کرد.
براساس گزارش خبرگزاری ایرنا، رئیس جمهور ایران اقدام حکومت جدید امریکا به رهبری دونالد ترمپ مبنی بر ممانعت از ورود پناهجویان هفت کشور به شمول ایران را، مغایر تمام اصول بین المللی خواند.
رئیس جمهور روحانی تاکید کرده است که دونالد ترمپ و اداره اش به سیاست نمی فهمند.
از سوی دیگر خبرگزاری تسنیم گزارش میدهد که حسین دهقان، وزیر دفاع ایران دیروز چهارشنبه تأیید کرده است که آنان آزمایش تازۀ راکتی را انجام داده اند، اما علاوه کرده که این گام، نقض قطعنامۀ ملل متحد نبوده است.
از سوی هم در پی نشر این خبر، شورای امنیت سازمان ملل متحد، بر اساس تقاضای امریکا، دیروز نشست فوری ای دایر کرد که پس از آن رسیدگی به این موضوع به یک کمیته محول شد.
نیکی هیلی سفیر امریکا در ملل متحد، آزمایش راکتی ایران را قطعا غیرقابل پذیرش خوانده و گفته است که واشنگتن در این مورد بی تفاوت نخواهد بود.
این در حالیست که، دونالد ترمپ رئیس جمهور امریکا در جریان مبارزات انتخاباتی خود، توافق هسته ای با ایران را ناهنجار خوانده و تهدید کرده بود که آن را لغو خواهد کرد.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA