ads

دونالد ترمپ، به زودی در مورد مهاجران یک فرمان جدید اجرایی را صادر خواهد کرد

قرار است دونالد ترمپ رئیس جمهور امریکا روز چهارشنبه این هفته، یک فرمان جدید اجرایی را در مورد پناهجویان و مهاجرین امضا کند.

نویسنده: zekria
9 حوت 1395
دونالد ترمپ، به زودی در مورد مهاجران یک فرمان جدید اجرایی را صادر خواهد کرد
Republican presidential candidate Donald Trump speaks to supporters during a rally, Tuesday, June 16, 2015, in Des Moines, Iowa. (AP Photo/Charlie Neibergall)

قرار است دونالد ترمپ رئیس جمهور امریکا روز چهارشنبه  این هفته، یک فرمان جدید اجرایی را در مورد پناهجویان و مهاجرین امضا کند.
براساس گزارش خبرگزاری اسوشیتد پرس یک مقام ارشد حکومت امریکا این موضوع را تایید کرده است.
شان سپایسر سخنگوی کاخ سفید نیز گفته، این فرمان رئیس جمهور که انتظار می‌رفت هفته گذشته امضا شود به تأخیر افتاد تا اطمینان حاصل شود که به طور درست اجرا می‌شود.
پیش ازاین نیز رئیس جمهور امریکا یک فرمان اجرایی را صادر کرده بود که براساس آن ورود شهروندان هفت کشور مسلمان نشین از جمله عراق، ایران و سوریه به امریکا منع قرار داده شده بود.
اما صدور این فرمان اعترضات گسترده در داخل و بیرون امریکا را در پی داشت و سرانجام یک محکمه در ایالت واشنگتن این کشور بر لغو آن حکم کرد.
با این حال، رئیس جمهور دونالد ترمپ تاکید کرده که،  سختگیری در خصوص مهاجرین برای جلوگیری از ورود تروریست ها  به امریکا ضروری  می باشد.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA