ads

دهقانان ربوده شده در جوزجان از سوی طالبان آزاد شدند

مقام‎های محلی در ولایت جوزجان می‎گویند که دهقانان ربوده شده از ولسوالی درزاب این ولایت با میانجی‎گیری بزرگان محلی از چنگ طالبان آزاد شده‎اند. محمدرضا غفوری، سخنگوی والی جوزجان، به کلید گفت: این دهقانان که شمار شان به 52 نفر می‎رسد، روز سه شنبه از سوی طالبان ربوده شدند. به گفته‎ی غفوری، مقام‎های ولایت جوزجان […]

نویسنده: ISMAT MAYAR
28 دلو 1395
دهقانان ربوده شده در جوزجان از سوی طالبان آزاد شدند

مقام‎های محلی در ولایت جوزجان می‎گویند که دهقانان ربوده شده از ولسوالی درزاب این ولایت با میانجی‎گیری بزرگان محلی از چنگ طالبان آزاد شده‎اند. محمدرضا غفوری، سخنگوی والی جوزجان، به کلید گفت: این دهقانان که شمار شان به 52 نفر می‎رسد، روز سه شنبه از سوی طالبان ربوده شدند.
به گفته‎ی غفوری، مقام‎های ولایت جوزجان پس از تلاش‎های زیاد سرانجام امروز به کمک بزرگان محل موفق شدند تا این افراد را از چنگ طالبان مسلح نجات دهند.
غفوری افزود که دهقانان ربوده شده‎ی درزابی در مدت دو روز در گروگان محمدالله منصور، والی نام‎نهاد طالبان برای ولایت جوزجان بوده‎اند.
وی گفت به دهقانان آسیبی نرسیده است.
تا هنوز مشخص نیست که هدف از ربودن این دهقانان توسط طالبان چه بوده است.
غفوری اما روز چهارشنبه به کلید گفته بود که طالبان این افراد را به هدف باج‎گیری از دولت و مردم ربوده‎اند.
پیش از این افراد وابسته به گروه داعش شش کارمند سازمان جهانی صلیب سرخ را در ولسوالی قوش‎تپه‎ی جوزجان تیرباران و دو کارمند دیگر این سازمان را با خود برده بودند.
تا هنوز سرنوشت این دو کارمند سازمان جهانی صلیب سرخ روشن نیست.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA