ads

دستگیر 5 هراس افکن در هرات

نیروهای امنیت ملی ولایت هرات توانسته اند تا 5 تن از افراد هراس افکن وابسته به طالبان را دستگیر کنند. به گزارش رادیو کلید هرات، در خبرنامه ی ارسال شده از سوی ریاست امنیت ملی هرات آمده است که این افراد به طور جداگانه در سه عملیات ویژه از ولسوالی های مختلف این ولایت دستگیر شده اند.

نویسنده: The Killid Group
14 جدی 1391
دستگیر 5 هراس افکن در هرات

نیروهای امنیت ملی ولایت هرات توانسته اند تا 5 تن از افراد هراس افکن وابسته به طالبان را دستگیر کنند.

به گزارش رادیو کلید هرات، در خبرنامه ی ارسال شده از سوی ریاست امنیت ملی هرات آمده است که این افراد به طور جداگانه در سه عملیات ویژه از ولسوالی های مختلف این ولایت دستگیر شده اند.

بر اساس این خبرنامه ملا جلال یکتن از قوماندانان سرشناس طالبان در ولسوالی شیندند که پیش از این در چندین رویداد آدمربایی، ترور، بمبگذاری و طراحی حملات انتحاری دست داشته، دستگیر شده است.

ملا جلال قوماندان گروه 15 نفری مخالفان مسلح در شیندند بوده است.

در جایی دیگر از این خبرنامه آمده که نیروهای امنیت ملی ولایت هرات دو فرد دیگر به نام سیف الله و خادم را که در ولسوالی کهسان عملیاتهای ضد دولتی را داشته اند، بازداشت شده اند.

این افراد تحت فرماندهی ملا نسیم یک تن از سران مخالف دولت، فعالیت داشته اند.

در خبرنامه ی ارسالی از امنیت ملی ولایت هرات آمده، این دو تن در حمله ی انفجاری چند ماه قبل در جاده ی لیلامی های شهر هرات که منجر به زخمی شدن 18 فرد ملکی شد؛ دست داشته اند.

همچنان در خبری دیگر که در این اعلامیه ی مطبوعاتی ذکر شده، امنیت ملی ولایت هرات دو فرد هراس افکن را از ناحیه ی نهم شهر هرات دستگیر کرده اند.

گفته شده این دو تن قصد ترور چندین تن از سران جهادی و متنفذین ولایت هرات را داشتند.

در آگهی مطبوعاتی یاد آوری شده که افراد دستگیر شده به جرم خود اعتراف کرده اند.

این افراد در حالی دستگیر میشوند که در این اواخر شماری از مردم هرات از قتلهای زنجیره ای اخیر در این ولایت ابراز نارضایی میکنند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA