ads

درخواست تخفیف مجازات زندانیان افغان در ایران

وزارت عدلیه از تلاش برای تخفیف مجازات زندانیان افغان در ایران خبر داده است. سخنگوی وزارت عدلیه اظهار امیدواری کرده است که تلاش های حکومت افغانستان، در راستای تخفیف مجازات افغان های محکوم به اعدام در ایران موثر واقع شود.

نویسنده: The Killid Group
9 حمل 1390
درخواست تخفیف مجازات زندانیان افغان در ایران

وزارت عدلیه از تلاش برای تخفیف مجازات زندانیان افغان در ایران خبر داده است. سخنگوی وزارت عدلیه اظهار امیدواری کرده است که تلاش های حکومت افغانستان، در راستای تخفیف مجازات افغان های محکوم به اعدام در ایران، موثر واقع شود.

وزارت عدلیه همچنین از تلاش برای اجرای موافقتنامهء استرداد مجرمین دو کشور که قبلاً بین افغانستان و ایران امضا شده خبر داده است.

فرید احمد نجیبی سخنگوی وزارت عدلیه روز دوشنبه، ابراز امیدواری کرده است که ایران به عنوان کشور همسایه و دوست افغانستان در قسمت تخفیف مجازات افغان هایی که در آن کشور در انتطار اعدام اند، توجه کند.

این خبر از سوی وزارت عدلیه، پس از آن منتشر شده که وزارت امور خارجه، از محکوم بودن 280 مهاجر افغان به اعدام در ایران خبر داده است.

جاوید لودین معین سیاسی وزارت خارجه، روز یکشنبه در نشست عمومی مشرانو جرگه اعلام کرد که از مجموع 5 هزار افغان که در ایران زندانی اند، حدود 280 تن به اعدام محکوم شده اند.

 

 

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA