ads

حمله طالبان در خوست1 2 کشته و زخمی بر جا گذاشت

در نتیجه یک حمله انفجاری بالای توقفگاه موترهای نظامیان امریکایی در ولایت خوست 22 تن کشته و زخمی شدند.حوالی ساعت هشت و سی امروز یک فرد مهاجم موتر مملو از مواد انفجاری را در نزدیکی محل بودوباش نیروهای ویژه امریکایی بنام کمپاین یا ” کی . پی . اف” در بخش جنوبی شهر خوست منفجر کرد.

نویسنده: ISMAT MAYAR
6 جوزا 1396
حمله طالبان  در خوست1 2 کشته و زخمی بر جا گذاشت

در نتیجه حمله انفجاری بالای کاروان موترهای نظامیان افغان_  امریکایی در ولایت خوست 21 تن کشته و زخمی شدند.حوالی ساعت هشت و سی امروز یک فرد مهاجم موتر مملو از مواد انفجاری را در جوار کاروان موترهای حامل نیروهای ویژه امریکایی  بنام کمپاین یا ” کی . پی . اف” و نیروهای امنیتی افغان در بخش جنوبی شهر خوست منفجر کرد.
نجیب‌دانش سرپرست دفتر سخنگوی وزارت داخله در صفحه رسمی تویتر اش شمار کشته شده‌ها را سیزده  تن و زخمیان را هشت تن عنوان کرده و گفته است در میان زخمیان دوکودک نیز شامل است. اما گل محمد دین محمدی رییس صحت عامه ولایت خوست می گوید در این رویداد چهارده تن کشته شده و هشت تن دیگر زخم برداشته اند.
از سوی دیگر،جنرال فیض‌الله غیرت قوماندان امینه خوست می گوید که در این رویداد  ده تن  کشته شده و هشت تن دیگر مشمول دو کودک زخمی شده اند.
به گفته منبع تا کنون هویت کشته وزخمیان روشن نیست .
در همین‌حال در چند متری محل این رویداد شیشه های هوتل ها و دوکان ها نیز شکسته است.
گروه طالبان  مسوولیت این رویداد را بر عهده گرفته و گفته است یک مهاجم انتحاری عضو این گروه،کاروان موترهای حامل نیروهای قطعه ضربتی افغان را هدف قرار داده  که در پی آن 22 سرباز این  قطعه کشته شده و چندتن دیگر شان زخم برداشته اند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA