ads

جنرال رجب: احتمال دارد شاهراه سالنگ تا جمعه باز نشود

مسوول حفظ و مراقبت سالنگ‌ها می‌گوید که نظر به افزایش برف باری‌ها، این شاهراه مواصلاتی تا روز جمعه به‌روی ترافیک باز نخواهدشد.

نویسنده: The Killid Group
15 دلو 1392
جنرال رجب: احتمال دارد شاهراه سالنگ تا جمعه  باز نشود

مسوول حفط و مراقبت سالنگ‌ها می‌گوید که نظر به افزایش برف باری‌ها ، این شاهراه مواصلاتی تا روز جمعه به‌روی ترافیک باز نخواهدشد.

جنرال رجب؛ مسوول حفظ و مراقبت سالنگ‌ها در گفت وگوی تلفونی با رادیو کلید مزارشریف گفت که ریزش شدید برف در سالنگ‌ها باعث سرازیر شدن بیش از 10 ها برف کوچ در ساحات مختلف این منطقه گردیده و چندین باب دکان را نیز از بین برده است. وی گفت که این برف کوچ‌ها تا کنون هیچ نوع زیان جانی نداشته است.

جنرال رجب گفت که زخامت برف در سالنگ شمالی به بیش از 160 سانتی متر و در سالنگ جنوبی به بیش از 80 سانتی متر می‌رسد. آقای رجب می‌افزاید که این شاهراه احمالا تا روز جمعه به روی ترافیک باز نخواهد شد.

مسوول حفظ و مراقبت سالنگ ها اطمینان می‌دهد که با کاهش ریزش برف و خوب شدن آب وهوا 6 تا 8 ساعت این شاهراه را به روی ترافیک باز کند  تا کشت و گذار  وسایط نقلیه از این شاهراه مواصلاتی که مرکز را با ولایت‌های شمال و شمال شرقی کشور وصل می‌سازد از سر گرفته شود.

گفتنی است که از سه روز به این سو میدان هوای بین‌المللی مولانا جلال الدین شهر مزار شریف نیز بخاطر ریزش سنگین برف بسته شده و پرواز های از این میدان هوایی تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA