ads

جشنواری ورزش فوتبال در ولایت بلخ

جشنواري ورزش فوتبال به اشتراك بيش از 20 تيم در استديوم ورزشي فوتبال ولايت بلخ راه اندازي گرديد. هدف از داير نمودن اين جشنواره رشد استعداد هاي ورزشكاران و راه اندازي مسابقات ميان بيش از 40 تيم فوتبال خوانده شده است. معراج الدين فضلي ريس فدراسيون فوتبال ولايت بلخ مي گويد، اين جشنواره از سوي […]

نویسنده: The Killid Group
29 ثور 1389
جشنواری ورزش فوتبال در ولایت بلخ

جشنواري ورزش فوتبال به اشتراك بيش از 20 تيم در استديوم ورزشي فوتبال ولايت بلخ راه اندازي گرديد.

هدف از داير نمودن اين جشنواره رشد استعداد هاي ورزشكاران و راه اندازي مسابقات ميان بيش از 40 تيم فوتبال خوانده شده است.

معراج الدين فضلي ريس فدراسيون فوتبال ولايت بلخ مي گويد، اين جشنواره از سوي فدراسيون فوتبال به راه انداخته شده تا از اين طريق استعدادهای ورزشی رشد داده شود.

وي افزوده است که ورزشكاران رشته فوتبال در اين ولايت با مشكل جدي نداشتن ميدان ورزشي مواجه اند كه راه اندازي چنين جشنوارها مي تواند تا حدي مشكلات آنان را به سمع مقامات برساند.

وي همچنان علاوه نمود قرار است در پايان اين جشنواره مسابقات ليگ در ميان بيش از 40 تيم فوتبال آن ولايت نيز راه اندازي گردد.

ظرف سال های گذشته ورزش افغانستان از جایگاه خوبی در سطح منطقه و جهان برخوردار شده و در میادین جهانی بارها بیرق افغانستان را به احتزاز در آورده است.

هر چند دستاوردها ظرف سالهای گذشته در عرصه ورزش افغانستان فراوان بوده ولی ورزشکاران کشور در رشته های مختلف با مشکلات فراوانی به ویژه در راستای تجهیزات و وسایل ورزشی لازم مواجه هستند.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA