ads

جاری شدن سیلاب ها در هرات تلفات جانی و خسارات مالی بر جای گذاشت

ریزش باران و جاری شدن سیلاب ها در جریان 48 ساعت گذشته در ولایت هرات منجر به کشته شدن چهار تن و تخریب  حدود ۴۰ باب منزل مسکونی گردید. عبدالحمید مبارز حمیدی ريیس مبارزه با حوادث طبیعی ولایت هرات میگوید:” ولسوالی های انجیل، گذره، کرخ و پشتون زرغون از جمله مناطقی هستند که بر اثر بارش باران شدید، بیشترین آسیب را متقبل شدند”.

نویسنده: The Killid Group
29 حمل 1395
جاری شدن سیلاب ها در هرات تلفات جانی و خسارات مالی بر جای گذاشت

ریزش باران و جاری شدن سیلاب ها در جریان 48 ساعت گذشته در ولایت هرات منجر به کشته شدن چهار تن و تخریب  حدود ۴۰ باب منزل مسکونی گردید.
عبدالحمید مبارز حمیدی ريیس مبارزه با حوادث طبیعی ولایت هرات میگوید:” ولسوالی های انجیل، گذره، کرخ و پشتون زرغون از جمله مناطقی هستند که بر اثر بارش باران شدید، بیشترین آسیب را متقبل شدند”.
وی افزود: گزارش های تایید ناشده حاکی از آن است که در جریان 48 ساعت گذشته یک تن در ولسوالی کشک کهنه و سه تن دیگر در مناطق کهدستان و شیدایی ولسوالی انجیل جان های شان را از دست دادند.
به گفته آقای حميدی، 37 خانواده در منطقه كهدستان ولسوالی انجيل و شماری از خانواده ها در قريه زيارتجاه ولسوالی گذره آسيب ديده اند.
براساس گفته های رييس مبارزه با حوادث طبيعی اين ولايت، تيم های مدد رسان اين اداره به ولسوالی های آسيب پذير اعزام شده و در حال حاضر مشغول كمك رسانی به آسيب ديده ها می باشند.
براساس آمار رياست مبارزه با حوادث طبيعی، بيش از 20 هزار خانواده در ولايت هرات هم اكنون زير تهديد حوادث طبيعی قرار دارند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA