ads

تیم ملی فوتبال نوجوانان به دور نهایی نرسید

تیم ملی فوتبال نوجوانان افغانستان با یک پیروزی و دو شکست در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا در گروه خود سوم شد و از صعود به دور نهایی این رقابت‌ها باز ماند.  

نویسنده: The Killid Group
8 میزان 1392
تیم ملی فوتبال نوجوانان به دور نهایی نرسید

تیم ملی فوتبال نوجوانان افغانستان با یک پیروزی و دو شکست در رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا در گروه خود سوم شد و از صعود به دور نهایی این رقابت ها باز ماند.

 

این تیم در آخرین دیدار خود روز گذشته در مرحله گروهی مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا به مصاف تیم میزبان اردن رفت و توانست با نتیجه دو بر یک این تیم را شکست دهد.

افغانستان در بازی اول خود دو بر صفر مغلوب عربستان شد و در دیدار دوم خود همچنان به مصاف سوریه رفت و با نتیجه سنگین سه بر صفر بازی را به این تیم واگذار کرد.

در دیدار روز گذشته که در شهر عمان برگزار شد، تیم ملی اردن در ابتدای بازی و در دقیقه هفت به گل رسید و با پیروزی یک بر صفر به رختکن رفت.

در نیمه دوم نوجوانان کشور بازی را بهتر شروع کردند و توانستند در دقایق 50 و 69 بازی دو گل وارد دروازه میزبان کنند و این تیم را شکست دهند.

گفتنی‌ست كه در دور گذشته این مسابقات، تیم ملی نوجوانان افغانستان نیز جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کرده بود که به دلیل عضویت بازی‌گران بالای سن از مسابقات حذف شد.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA