ads

تلاش‌ها برای رهایی دوکارمند ربوده شده کمیته جهانی صلیب سرخ در جوزجان جریان دارد

مسئولان محلی جوزجان می گویند:تلاش‌ها برای رهایی دو کارمند ربوده شده کمیته جهانی صلیب سرخ در این ولایت به شدت جریان دارد.
محمد رضا غفوری سخنگوی والی جوزجان می گوید:”فردی که کارمندان کمیته جهانی صلیب سرخ را به دام انداخته بود از سوی نظامیان افغان بازداشت شده است و در حال حاضر در توقیف به سر می برد”.

نویسنده: zekria
12 حوت 1395
تلاش‌ها برای رهایی دوکارمند ربوده شده  کمیته جهانی صلیب سرخ در جوزجان جریان دارد

مسئولان محلی جوزجان می گویند:تلاش‌ها برای رهایی دو کارمند ربوده شده  کمیته جهانی صلیب سرخ در این ولایت به شدت  جریان دارد.
محمد رضا غفوری سخنگوی والی جوزجان  می گوید:”فردی که کارمندان  کمیته جهانی صلیب سرخ را به دام انداخته بود از سوی نظامیان  افغان بازداشت شده است و در حال حاضر در توقیف به سر می برد”.
او تاکید دارد که فرد بازداشت شده  یکی از بزرگان محلی در ولسوالی درزاب بود و از تامین  امنیت  کارمندان صلیب سرخ اطمینان داده بود اما در مسیر راه آنان را  به  چنگ داعشیان انداخته است.
سخنگوی والی جوزجان تاکید دارد که اقدامات نیروهای دولتی برای رهایی این افراد به  خوبی به  پیش میرود و  به زودی رها خواهند شد.
به نقل از آقای غفوری هم اکنون دو کارمند ربوده شده  کمیته صلیب سرخ نزد قاری حکمت  یکی از قوماندان داعشیان در مربوطات ولسوالی درزاب به سر می برند.
این در حالیست  که چندی پیش داعشیان  در منطقه  جرقدق ولسوالی درزاب جوزجان،شش کارمند کمیته  صلیب سرخ را هنگامی که برای توزیع علوفه های حیوانی برای باشنده‌های این  ولسوالی رفته بودندتیر باران کرده و  دوتن دیگر را  با خود بردند که تا  کنون در نزد  این  گروه به سر می برند.
هرچند کمیته صلیب سرخ خواستار رهایی کارمندان ربوده اش بدون  قید وشرط از سوی گروه های مخالف مسلح دولت شده است اما  تا کنون داعش در این مورد  چیزی نگفته است.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA