ads

تظاهرات به هدف برکناری آصف ننگ در فراه 15 روز شد

هزاران تن از باشنده‌های ولایت فراه که از چند روز متواتر به این سو به هدف برکناری والی فراه تظاهرات راه‌اندازی کرده‌اند، هشدار می‌دهند، اگر حکومت مرکزی به خواست‌های شان توجه نکرده و محمد آصف ننگ، والی این ولایت را از سمت‌اش برکنار نکند، شاهراه مواصلاتی ولایت‌های کابل – کندهار و هرات را به روی ترافیک مسدود کرده، ارتباطات خود با دولت را نیز قطع خواهند کرد.

نویسنده: zekria
12 دلو 1395
تظاهرات به هدف برکناری آصف ننگ در فراه 15 روز شد

هزاران تن از باشنده‌های ولایت فراه که از چند روز متواتر به این سو به هدف برکناری والی فراه تظاهرات راه‌اندازی کرده‌اند، هشدار می‌دهند، اگر حکومت مرکزی به خواست‌های شان توجه نکرده و محمد آصف ننگ، والی این ولایت را از سمت‌اش برکنار  نکند، شاهراه مواصلاتی ولایت‌های کابل – کندهار و هرات را به روی ترافیک مسدود کرده، ارتباطات خود با دولت را نیز قطع خواهند کرد.
تظاهر کنند‌گان، والی این ولایت را به بی‌کفایتی، ایجاد نفاق قومی و گسترش فساد اداری متهم کرده، می‌گویند: با این که از تظاهرات شان پانزده روز سپری می‌شود، اما حکومت تاکنون به خواست‌های آنان پاسخ مثبت نداده است.
اما محمد ناصر مهری، سخنگوی والی فراه، با رد اتهام‌های وارد شده بر والی این ولایت، می‌گوید: “تظاهر کنندگان با مافیا دست دارند و با راه اندازی گردهمایی‌های اعتراضی در تلاش برآورده ساختن خواست‌های شخصی شان اند.”
گفتنیست که، مسوولان حکومت مرکزی تا کنون در این مورد چیزی نگفته‌اند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA