ads

تردد وسایط شیشه سیاه و بدون پلیت در غزنی منع قرار داده شد

مسئولان حکومتی ولایت غزنی، به منظور تطبیق قانون، جلوگیری از حوادث تروریستی و جنایی، استفاده از وسایط نقلیه فاقد اسناد و شیشه سیاه را ممنوع قرار داد. در خبرنامه فرستاده شده از سوی دفتر مطبوعاتی ولایت غزنی آمده است که بر اساس فیصله شورای نظامی غزنی، هیچکسی در مرکز و ولسوالی های غزنی نمی توانند […]

نویسنده: Abdul Malik Atash
26 قوس 1397
تردد وسایط شیشه سیاه و بدون پلیت در غزنی منع قرار داده شد

مسئولان حکومتی ولایت غزنی، به منظور تطبیق قانون، جلوگیری از حوادث تروریستی و جنایی، استفاده از وسایط نقلیه فاقد اسناد و شیشه سیاه را ممنوع قرار داد.
در خبرنامه فرستاده شده از سوی دفتر مطبوعاتی ولایت غزنی آمده است که بر اساس فیصله شورای نظامی غزنی، هیچکسی در مرکز و ولسوالی های غزنی نمی توانند از موتر، موترسایکل و ریکشای فاقد اسناد قانونی و موترهای شیشه سیاه استفاده کند.
در خبرنامه هم چنان آمده است که وحیدالله کلیمزی والی و رئیس شورای نظامی ولایت غزنی از مردم در زمینه تطبیق و رعایت بهتر این ممنوعیت، ضمن درخواست همکاری گفت که گروه های دهشت افگن و جنایتکار، بیشتر اوقات با استفاده از وسایط نقلیه فاقد اسناد و شیشه سیاه دست به اعمال تروریستی و جنایت میزنند که تشخیص و تعقیب شان مشکل است.
خبرنامه می افزاید که این کمپاین امروز با پاک کردن شیشه های سیاه موترهای والی غزنی آغاز شد.
این فیصله در حالی صورت می میگیرد که شماری از تاجران و اتحادیه صرافان غزنی ازتعقیب شدن توسط افراد ناشناس با استفاده از وسایط نقلیه بدون اسناد، شکایت نموده خواهان منع قرار دادن استفاده از وسایط نقلیه فاقد اسناد قانونی شده بودند.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA