ads

ترامپ دخالت نظامی امریکا در افغانستان را شکست خورده می‌داند

دونالد ترامپ، نامزد جنجالی حزب جمهوری‌خواه امریکا در انتخابات ریاست جمهوری، دخالت نظامی واشنگتن در افغانستان را کاملاً شکست خورده می‌داند

نویسنده: The Killid Group
27 اسد 1395
ترامپ دخالت نظامی امریکا در افغانستان را شکست خورده می‌داند

دونالد ترامپ، نامزد جنجالی حزب جمهوری‌خواه امریکا در انتخابات ریاست جمهوری، دخالت نظامی واشنگتن در افغانستان را کاملاً شکست خورده می‌داند.
ترامپ، می‌گوید: دولت باراک اوباما، با بیرون کردن سربازان امریکایی از عراق و تدوین یک برنامه برای خروج این سربازان از افغانستان، دچار یک اشتباه بزرگ شده است.
این نامزد حزب جمهوری‌خواه، دیروز در میان هواداران اش گفت: با برنده شدن در انتخابات ریاست جمهوری، سیاست خارجی کشور اش را بازنگری خواهد کرد.
پیش از این، سخنگوی دفتر انتخاباتی ترامپ ،گفته بود که جنگ در افغانستان، جنگ باراک اوباما است که با اعزام نیروهای بیشتر، مشکلات تازه را خلق کرده است.
این در حالیست که پس از انتخابات ریاست جمهوری امریکا که تا پایان سال روان میلادی برگزار خواهد شد، سرنوشت حضور نظامیان امریکایی در افغانستان نیز روشن می‌گردد.
رییس جمهور باراک اوباما، برخلاف برنامه قبلی‌اش به تازگی اعلام کرد که از مجموع 9800 نظامی امریکایی در افغانستان، 8400 تن آنان تا سال 2017 در افغانستان حضور خواهند داشت.
کاخ سفید پیش از این گفته بود که تا پایان سال 2016 رقم نظامیان‌اش را از 9800 سرباز  به 5500 تن کاهش خواهد داد.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA