ads

تاجران افغان موفق به عقد قرارداد بيش از 2 ميليون دالر در نمايشگاه گولفود شدند

افغانستان در نمایشگاه گولفود دوبی موفق به عقد قراردادهای به ارزش بیش از دو میلیون دالر امریکایی شد تاجران محصولات زراعتی افغانستان در نتیجۀ اشتراک شان در نمایشگاه موسوم به گولفود در دوبی که به تاریخ 21 الی 25 ماه فبروری سال روان میلادی، برگزار گردیده بود، چندین قرارداد به ارزش 2.38 میلیون دالر را امضا نموده و برای عقد چندین قرارداد دیگر به ارزش 10 میلیون دالر در حال مذاکره می‌باشند. در خبرنامه ای که امروز از سوی اداره انکشافی امریکا به کلید فرستاده شد، آمده است که با عقد این قرار دادها، ده قلم محصولات زراعتی افغانستان به شمول انار ولایت کندهار و زعفران ولایت هرات به کشور های مختلف جهان صادر خواهد شد.

نویسنده: The Killid Group
3 حمل 1395
تاجران افغان موفق به عقد قرارداد بيش از 2 ميليون دالر در نمايشگاه گولفود شدند

افغانستان در نمایشگاه گولفود دوبی موفق به عقد قراردادهای به ارزش بیش از دو میلیون دالر امریکایی شد
تاجران محصولات زراعتی افغانستان در نتیجۀ اشتراک شان در نمایشگاه موسوم به گولفود در دوبی که به تاریخ 21 الی 25 ماه فبروری سال روان میلادی، برگزار گردیده بود، چندین قرارداد به ارزش 2.38 میلیون دالر را امضا نموده و برای عقد چندین قرارداد دیگر به ارزش 10 میلیون دالر در حال مذاکره می‌باشند.
در خبرنامه ای که امروز از سوی اداره انکشافی امریکا به کلید فرستاده شد، آمده است که با عقد این قرار دادها، ده قلم محصولات زراعتی افغانستان به شمول انار ولایت کندهار و زعفران ولایت هرات به کشور های مختلف جهان صادر خواهد شد.
خبرنامه به نقل از حنیف صوفیزاده، ريیس سکتور خصوصی وزارت زراعت می افزاید: بدلیل نمایش محصولات زراعتی افغانستان در چنین نمایشگاه های بزرگ جهانی، با گذشت هر روز تعداد بیشتری از خریداران بین‌المللی با محصولات با کیفیت افغانی آشنا میشوند و همه ساله بازار های جدید و پرسود بر روی تجار کشور باز می گردد.
گفتنیست که اداره انکشافی امریکا از سال 2015 تاکنون تاجران محصولات زراعتی افغانستان را حمایت می کند تا در چنین نمایشگاه های بزرگ در سطح جهان اشتراک کنند و محصولات را به نمایش بگذارند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA