ads

بيش از 40 تن در پی يك انفجار در شهر پيشاور پاكستان كشته و زخمی شدند

انفجار یک ماین در موتر حامل کارمندان دولتی در پیشاور پاکستان ده ها کشته و زخمی بر جای گذاشت. براساس گزارش رسانه های پاکستانی، در پی انفجار یک ماین 8 کیلوگرامی صبح امروز در موتر حامل کارمندان دولتی در شهر پیشاور پاکستان دست کم 15 تن کشته شدند. به نقل از منابع خبری در پشاور، در نتیجه این رویداد 28 نفر دیگر نیز زخمی شدند. نیروهای خنثی سازی ماین، پس از حضور در صحنه، میزان مواد منفجره را بالغ بر 8 کیلوگرم تخمین زدند. این نخستین باری نیست که موتر حامل کارمندان دولتی مورد هدف قرار می گیرد.

انفجار یک ماین در موتر حامل کارمندان دولتی در پیشاور پاکستان ده ها کشته و زخمی بر جای گذاشت.
براساس گزارش رسانه های پاکستانی، در پی انفجار یک ماین 8 کیلوگرامی صبح امروز در موتر حامل کارمندان دولتی در شهر پیشاور پاکستان دست کم 15 تن کشته شدند.
به نقل از منابع خبری در پشاور، در نتیجه این رویداد 28 نفر دیگر نیز زخمی شدند. نیروهای خنثی سازی ماین، پس از حضور در صحنه، میزان مواد منفجره را بالغ بر 8 کیلوگرم تخمین زدند. این نخستین باری نیست که موتر حامل کارمندان دولتی مورد هدف قرار می گیرد.
در سال های 2012 و 2013 نیز رویداد های مشابهی دست کم 38 کشته بر جا گذاشته است.
نواز شریف، صدر اعظم پاکستان ضمن ابراز همدردی با خانواده قربانیان، این حادثه را محکوم کرده ودستور بررسی فوری این رویداد را داده است. از سوی هم نهاد های امنیتی این کشور به خانواده های قربانیان وعده داده اند که به زودی در این مورد تحقیق می کنند و عاملان آن را بازداشت و مجازات خواهند کرد.
تاکنون هیچ فرد یا گروهی مسوولیت این رویداد را برعهده نگرفته است؛ اما اخیرا گروه تحریک طالبان پاکستانی مسوولیت برخی از رویداد های هراس افگنانه در این کشور را برعهده گرفته اند.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA