ads

به زودی كار ساختمان مرحله سوم پروژه خط‌آهن هرات- خواف آغاز می‌گردد

مقام های وزارت راه‌سازی ایران که به ولایت هرات سفر کرده‌اند، در دیدار با محمد آصف رحیمی، والی این ولایت، از آمادگی کامل جهت آغاز مجدد کار ساختمانی مرحله سوم پروژه احداث خط آهن هرات- خواف خبر می‌دهند.

نویسنده: The Killid Group
26 جوزا 1395
به زودی كار ساختمان مرحله سوم پروژه خط‌آهن هرات- خواف آغاز می‌گردد

مقام های وزارت راه‌سازی ایران که به ولایت هرات سفر کرده‌اند، در دیدار با محمد آصف رحیمی، والی این ولایت، از آمادگی کامل جهت آغاز مجدد کار ساختمانی مرحله سوم پروژه احداث خط آهن هرات- خواف خبر می‌دهند. مقام های وزارت راه‌سازی ایران که به ولایت هرات سفر کرده‌اند، در دیدار با محمد آصف رحیمی، والی این ولایت، از آمادگی کامل جهت آغاز مجدد کار ساختمانی مرحله سوم پروژه احداث خط آهن هرات- خواف خبر می‌دهند.
در خبرنامه‌ای که از سوی دفتر رسانه‌های والی هرات، پخش گردید، آمده است که محمود افخمی رشیدی، سرقونسل ایران در هرات، هدف سفر این هیئت را انجام کارهای اجرایی شدن مرحله سوم این پروژه دانسته است.
محمد رضا پهلوان نژاد، ولسوال خواف ولایت خراسان رضوی ایران، که ریاست این هیئت کشور اش را بر عهده دارد، می‌گوید: “کار ساختمانی 80 کیلومتر خط آهن هرات – خواف  در داخل ایران در آستانه تکمیل شدن قرار دارد.”
به گفته‌ای او، ایران 200 ملیون دالر را به خاطر احداث 142 کیلومتر خط آهن هرات – خواف هزینه نموده است که از این میان 60 کیلومتر در داخل خاک افغانستان و 80 کیلومتر دیگر در خاک ایران موقعیت دارد.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA