ads

برگزاری سمینار جوانان در کابل

معینيت جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ با راه اندازی سمینار یک روزه در کابل چالش های سر راه جوانان کشور را بررسی می کند. به گزارش رادیو کلید کابل، تیمور شاه اسحاق زی معین این وزارت می گوید جوانان کشور با مشکلات زیاد از جمله بیکاری، باز ماندن از تحصیل و اعتیاد رو برو هستند.

نویسنده: The Killid Group
4 دلو 1391
برگزاری سمینار جوانان در کابل

معینيت جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ با راه اندازی سمینار یک روزه در کابل چالش های سر راه جوانان کشور را بررسی می کند.

به گزارش رادیو کلید کابل، تیمور شاه اسحاق زی معین این وزارت می گوید جوانان کشور با مشکلات زیاد از جمله بیکاری، باز ماندن از تحصیل و اعتیاد رو برو هستند.

وی می گوید برای رسیدگی به مشکلات جوانان کشور به صلح و امنیت نیاز است تا برنامه های انکشافی این معينیت در ولایات و روستا ها تطبیق شود.

این سیمنار به هدف بررسی مشکلات جوانان و  نقش آنان در پروسه صلح راه اندازی شده و مسوولان امید وارند با حاکمیت وحدت ملی توسط جوانان به صلح عادلانه و پایدار دست یابند.

اسماعیل قاسمیار مشاور روابط بین المللی شورای عالی صلح از جوانان می خواهد برای رسیدن به آینده خوب و صلح پایدار، تلاش ها را برای وحدت ملی و از بین بردن تعصبات بگونه جدی ادامه بدهند.

اما جوانان می گویند شورای عالی صلح و حکومت افغانستان نقش و حضور جوانان را در پروسه صلح و تصمیم گیری ها نادیده گرفته اند.

این سیمنار در حالی به هدف بررسی چالش ها و نقش جوانان در پروسه صلح راه اندازی می شود که حکومت افغانستان و شورای عالی صلح در تلاش مذاکره و مصالحه با مخالفان مسلح بوده و آنان را برای رسیدن به صلح در افغانستان بار ها دعوت به مذاکره کرده اند.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA