ads

برنامه جمع آوری موانع و ديوارهای سمنتی از روی جاده ها در شهر جلال آباد آغاز گرديد

مقام های محلی ولایت ننگرهار از راه اندازی برنامه ای جمع آوری موانع و دیوار های سمنتی مسیر راه های عمومی در این ولایت خبر میدهند. اين جاده ها پیش از این از سوی مقام های سیاسی، افراد با نفوذ و زورمند به روی مردم عام مسدود شده  بود. به گفته ی آنان این برنامه دیشب راه اندازی شده و تا جمع آوری کامل این موانع و دیوارهای سمنتی از روی جاده ها ادامه خواهد داشت.

نویسنده: The Killid Group
23 حمل 1395
برنامه جمع آوری موانع و ديوارهای سمنتی از روی جاده ها در شهر جلال آباد آغاز گرديد

 

مقام های محلی ولایت ننگرهار از راه اندازی برنامه ای جمع آوری موانع و دیوار های سمنتی مسیر راه های عمومی در این ولایت خبر میدهند.
گفته می شود اين جاده ها پیش از این از سوی مقام های سیاسی، افراد با نفوذ و زورمند به روی مردم عام مسدود شده بود.
به گفته ی آنان این برنامه دیشب راه اندازی شده و تا جمع آوری کامل این موانع و دیوارهای سمنتی از روی جاده ها ادامه خواهد داشت.
در خبرنامه ای که امروز از سوی دفتر رسانه های والی این ولایت به کلید فرستاده شد، آمده است که  تاکنون در پی این برنامه راه های منتهی به مدیریت محبس، مدیریت ترافیک، مسجد عیدگاه، سارنوالی، محکمه، قوماندانی امنیه و ریاست امنیت ملی به روی عموم مردم بازگشایی شده و موانع موجود در این مسیر ها به گونه کامل برداشته شده اند.
به نقل از خبرنامه، در این برنامه به شمول سلیم خان کندزی والی این ولایت، قوماندان امنیه، رییس امنیت ملی، مسوولان اردوی ملی و مقام های شاروالی نیز حضور دارند و تلاش جدی می کنند که به مشکل بندش راه ها در این ولایت پایان دهند.
این در حالیست که پیش از این شهروندان شهر جلال آباد بدلیل مسدود شدن برخی از جاده های عمومی و سرک های فرعی از سوی مقام های دولتی و افراد بانفوذ شاكی بودند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA