ads

بررسی همکاری سازمان ملل با اتحادیه عرب

اعتراض کنندگان سوری، خواستار کمک و همکاری سازمان ملل به ناظران اتحادیه عرب در سوریه شده اند. همچنین منابع خبری در سازمان ملل گفته اند که این موضوع در دیدار صدر اعظم قطر و سرمنشی سازمان ملل مورد بحث قرار گرفته است. مخالفان سیاسی حکومت سوریه از سازمان ملل خواسته اند تا با ناظران اتحادیهء عرب که تلاش دارند خشونت های ده ماهه در سوریه را پایان دهند، کمک کند. شورای ملی سوریه این موضوع را دیروز در قاهره با رییس اتحادیهء عرب، نبیل العربی مطرح کرد.

نویسنده: The Killid Group
17 جدی 1390
بررسی همکاری سازمان ملل با اتحادیه عرب

اعتراض کنندگان سوری، خواستار کمک و همکاری سازمان ملل به ناظران اتحادیه عرب در سوریه شده اند.

همچنین منابع خبری در سازمان ملل گفته اند که این موضوع در دیدار صدر اعظم قطر و سرمنشی سازمان ملل مورد بحث قرار گرفته است.

مخالفان سیاسی حکومت سوریه از سازمان ملل خواسته اند تا با ناظران اتحادیهء عرب که تلاش دارند خشونت های ده ماهه در سوریه را پایان دهند، کمک کند.

شورای ملی سوریه این موضوع را دیروز در قاهره با رییس اتحادیهء عرب، نبیل العربی مطرح کرد.

در همین حال صدر اعظم قطر، حمد بن جاسم که رهبری کمیتهء امور سوریه را به عهده دارد، پذیرفته است که هیات این اتحادیه در سوریه اشتباه هایی را مرتکب شده اما او خروج آنها از سوریه را رد کرد.

او دیروز پس از دیدار با بن کی مون سرمنشی سازمان ملل متحد در نیویارک این سخن را اعلام کرده است.

یک سخنگوی سر منشی سازمان ملل متحد گفته است که دو طرف در بارهء راه های عملی صحبت کردند که چگونه سازمان ملل متحد می تواند با هیات اتحادیهء عرب، کمک کند.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA