ads

بررسی شکایات در پیوند به نامزدان تا شنبه آینده آغاز خواهد شد

علی‎رضا روحانی، منشی کمیسیون شکایات انتخاباتی، می‎گوید که روند ثبت شکایات در پیوند به فهرست ابتدایی نامزدان انتخابات پارلمانی و شوراهای ولسوالی‎ها پایان یافته است.

نویسنده: asir
27 سرطان 1397
بررسی شکایات در پیوند به نامزدان تا شنبه آینده آغاز خواهد شد

علی‎رضا روحانی، سخنگوی کمیسیون شکایات انتخاباتی، می‎گوید که روند ثبت شکایات در پیوند به فهرست ابتدایی نامزدان انتخابات پارلمانی و شوراهای ولسوالی‎ها پایان یافته است.
روحانی که روز چهارشنبه در نشست استماعیه ولسی جرگه صحبت می‎کرد، افزود که به دنبال پایان روند ثبت شکایات، روند رسیدگی به این شکایات تا شنبه آینده آغاز خواهد شد.
سخنگوی کمیسیون شکایات انتخاباتی اعلام کرد که بیش از 600 شکایت در این کمیسیون در پیوند به فهرست ابتدایی نامزدان انتخابات 28 میزان ثبت شده است.
بخشی از این شکایات، عضویت نامزدان در گروه‎‏های مسلح غیرمسوول و یا رهبری این گروه‎ها از سوی نامزدان را هدف قرار داده است.
علی‎رضا روحانی همچنان گفت که فهرست کمیشنران ولایتی کمیسیون شکایات انتخاباتی در حال تکمیل شدن است و این فهرست در آینده نزدیک به ریاست جمهوری فرستاده خواهد شد.
پیش از این نیز فهرستی از سوی کمیسیون شکایات انتخاباتی برای تعیین کمیشنران این کمیسیون در ولایت‎ها به ریاست جمهوری فرستاده شده بود، ولی غنی آن را قبول نکرد و خواستار تهیه یک فهرست دیگر شد.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA