ads

باشندگان پکتیا از نبود پارک های تفریحی شکایت دارند

نبود پارک های تفریحی در ولایت پکتیا، سبب شده است که باشندگان این ولایت بحصوص جوانان و کودکان نتوانند روز های عید شان را به درستی تجلیل کنند. شماری از باشندگان این ولایت شکایت می کنند که حکومت از جمله شاروالی در بیش از یک ونیم دهۀ اخیر برای احداث پارک ها و مکان های […]

نویسنده: ISMAT MAYAR
6 سرطان 1396
باشندگان پکتیا از نبود پارک های تفریحی شکایت دارند

نبود پارک های تفریحی در ولایت پکتیا، سبب شده است که باشندگان این ولایت بحصوص جوانان و کودکان نتوانند روز های عید شان را به درستی تجلیل کنند.
شماری از باشندگان این ولایت شکایت می کنند که حکومت از جمله شاروالی در بیش از یک ونیم دهۀ اخیر برای احداث پارک ها و مکان های تفریحی هیچ گونه اقدام نکرده است.
به گفتۀ آنان، هر چند پکتیا دارای مناظر طبیعی فروان می باشد، ولی بدلیل نا امنی و دشوار گذر بودن راه های موصلاتی نمی توانند به مناطق دور تر از محل زندگی شان سفر کنند.
ظاهر شاه حیدری، یکی از باشندگان پکتیا به کلید می گوید: در بیش از یک ونیم دهه اخیر تنها یک پارک در این ولایت ساخته شده بود که بدلیل عدم مراقبت تخریب گردید و در حال حاضر به روی مردم مسدود می باشد.
فدا محمد دیگر باشندۀ ولایت پکتیا است که در دو روز گذشتۀ بدلیل نبود پارک های تفریحی بیشتر وقت اش را در خانه سپری کرده است.
او، می گوید: حکومت در بخش احداق پارک های تفریحی سهل انگاری کرده است، در حال که این ولایت بیشترین مکان های سیاحتی را دارد.
کمبود و حتی در برخی ولایت های کشور نبود پارک های تفریحی یکی از چالش های اجتماعی مردم به شمار می رود که نمی توانند مراسم مذهبی از جمله روز های عید و نوروز شان را در بیرون از خانه تجلیل کنند.
در کابل نیز بدلیل تراکم بیش از حد نفوس، شاروالی هنوز موفق نشده است که به نیازمندی ها پایتخت نشینان در این بخش رسیدگی کند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA