ads

باشندگان ننگرهار از حضور افراد مسلح وکلای پارلمان در این ولایت نگران اند

باشندگان ولایت ننگرهار، از آنچه که آزار و اذیت مردم از سوی افراد مسلح مربوط به وکلای شورای ملی در این ولایت می‌خوانند، سخت انتقاد می‌کنند.
آنان، می‌گویند: افراد مسلح مربوط به وکلای پارلمان در این ولایت در موترهای شیشه‌سیاه گشت و گذار می‌کنند و دست به آزار و اذیت مردم می‌زنند، اما نیروهای پولیس از پیگرد این افراد عاجز اند.

نویسنده: zekria
25 ثور 1396
باشندگان ننگرهار از حضور افراد مسلح وکلای پارلمان در این ولایت نگران اند

باشندگان ولایت ننگرهار، از آنچه که آزار و اذیت مردم از سوی افراد مسلح مربوط به  وکلای شورای ملی در این ولایت می‌خوانند، سخت انتقاد می‌کنند.
آنان، می‌گویند: افراد مسلح مربوط به وکلای پارلمان در این ولایت در موترهای شیشه‌سیاه  گشت و گذار می‌کنند و دست به آزار و اذیت مردم می‌زنند، اما نیروهای پولیس از پیگرد این افراد عاجز اند.
به گفته‌ای باشندگان این ولایت، محافظان و سایر افراد مسلح مربوط به وکلای پارلمان، در فعالیت‌های تخریبی و نیز آدم ربایی‌ها دست دارند.
با این حال، مسوولان محلی ننگرهار نیز این خبر را تایید کرده، می‌گویند: تلاش‌ها به هدف بازداشت این افراد جریان دارد.
عطاالله ‌خوگیانی، سخنگوی والی ننگرهار، می‌گوید: “نظامیان افغان و نیروهای خارجی مستقر در این ولایت به تاز‌گی تلاش‌ها را برای برخورد قانونی با افرادی که از تطبیق قانون سرپیچی می‌کنند، آغاز کرده‌اند.”
باشنده‌های ننگرهار در حالی از موجودیت افراد مسلح غیرمسوول مربوط به وکلای پارلمان شکایت می‌کنند که در این ولایت افزون بر گروه طالبان، داعش نیز حضور و فعالیت گسترده دارد.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA