ads

بازداشت 3 طراح حملات انفجاری در اوبه هرات

یک شبکه تروریستی که متهم اصلی ماین گذاری و حملات دهشت افگنی در ولسوالیهای شرق ولایت هرات بودند در ولسوالی اوبه شناسایی و متلاشی شد. به گزارش رادیو کلید هرات، مقامات امنیتی در هرات می گویند این متهمان در چندین واقعه ماین گذاری، انفجار و حملات تروریستی دست داشتند. سمونوال شیرآقا الیکوزی قوماندانی امنیه ولسوالی اوبه هرات می گوید، این افراد که شمارشان 3 تن اعلان ش

نویسنده: The Killid Group
18 دلو 1391
بازداشت 3 طراح حملات انفجاری در اوبه هرات

یک شبکه تروریستی که متهم اصلی ماین گذاری و حملات دهشت افگنی در ولسوالیهای شرق ولایت هرات بودند در ولسوالی اوبه شناسایی و متلاشی شد.

به گزارش رادیو کلید هرات، مقامات امنیتی در هرات می گویند این متهمان در چندین واقعه ماین گذاری، انفجار و حملات تروریستی دست داشتند.

سمونوال شیرآقا الیکوزی قوماندانی امنیه ولسوالی اوبه هرات می گوید، این افراد که شمارشان 3 تن اعلان شده و تروریستان تحت تعقیب میباشند زمانی که میخواستند با کارگذاری و انفجار یک ماین، قوماندان امنیه ولسوالی اوبه را آماج حمله قرار دهند شناسایی و بازداشت شدند.

وی افزود این افراد در جریان یک عملیات کشفی و تجسسی هنگامی که سرگرم ماین گذاری بودند شناسایی و دستگیر شدند.

منبع شهرت متهمان را ملانصیر مشهور به ماین ساز ، ارباب عبدل و عبدالباری اعلان کرده و گفت است که متهمان در قریه مرغچه در حال کارگذاری یک حلقه ماین بودند که بازداشت شدند.

این در حالیست که متهمان در اعترافات ابتدایی پذیرفته اند که هدفشان از کارگذاری ماین، هدف قرار دادن قوماندان امنیه ولسوالی اوبه بوده است.

از نزد متهمان یک بشکه مملو از مواد منفجره، یک عدد ریموت کنترل و یک قبضه اسلحه کلاشینکوف نیز به دست آمده است.

بر بنیاد یک خبر دیگر بر اثر حمله طالبان بالای یک تانکر مواد سوخت نیروهای خارجی در ولسوالی رباط سنگی هرات یکتن کشته و یک تانکر تیل حریق شد.

مقامات امنیتی در هرات می گویند این حادثه شب گذشته در منطقه خواجه جیر ولسوالی رباط سنگی صورت گرفته است.

طالبان مسولیت این حادثه را به دوش گرفتند.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA