ads

اکلیل حکیمی، برای جذب کمک های اقتصادی بیشتر، به گرجستان رفتمی رود

مسولان وزارت مالیه از تلاش های این وزارت به هدف جذب کمک های اقتصادی بیشتر گرجستان خبر دادند. اجمل عبدالرحیم زی، سخنگوی این وزارت می گوید: به هدف ایجاد فرصت های تازۀ سرمایه گذاری و استحکام هر چه بیشتر روابط میان افغانستان و گرجستان،امروز وزیر مالیه کشور در رآس یک هیات ارشد دولتی وارد این […]

نویسنده: ISMAT MAYAR
6 سرطان 1396
اکلیل حکیمی، برای جذب کمک های اقتصادی بیشتر، به گرجستان رفتمی رود

مسولان وزارت مالیه از تلاش های این وزارت به هدف جذب کمک های اقتصادی بیشتر گرجستان خبر دادند.
اجمل عبدالرحیم زی، سخنگوی این وزارت می گوید: به هدف ایجاد فرصت های تازۀ سرمایه گذاری و استحکام هر چه بیشتر روابط میان افغانستان و گرجستان،امروز وزیر مالیه کشور در رآس یک هیات ارشد دولتی وارد این کشور شد.
به گفتۀ عبدالرحیم زی، اکلیل حکیمی در جریان این سفر اش بر علاوه دیدار و ملاقات با وزیران مالیه و خارجۀ گرجستان با شماری از سرمایه گذاران این کشور نیز دیدار خواهد کرد.
او، تاکید دارد که در این دیدار ها وزیر مالیه کشور تلاش خواهد کرد کمک های اقتصادی بیشتر گرجستان را جذب و از سرمایه گذاران این کشور بخواهد که در افغانستان سرمایه گذاری کنند.
این در حالیست که افغانستان طی دو هفتۀ اخیر شاهد افتتاح دهلیز هوایی میان کابل – دهلی و کندهار – امرتسر هند بود که در پی آن صدهاتن میوه و گیاه های طبی از کشور به هند صادر گردید.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA