ads

انفجار خونین در شهر راولپندی پاکستان، 23 کشته برجا گذاشت

منابع خبری پاکستان  امروز چهارشنبه گزارش دادند که در اثر  انفجار تروریستی امروز در مرکز “صیفی جات” شهر”راولپندی”ˈ در پاکستان 23  تن کشته و بیش از 30 تن دیگر زخمی شدند.

منابع خبری پاکستان  امروز چهارشنبه گزارش دادند که در اثر  انفجار تروریستی امروز در مرکز “صیفی جات” شهر”راولپندی”ˈ در پاکستان 23  تن کشته و بیش از 30 تن دیگر زخمی شدند.

رسانه‌های پاکستانی به نقل پولیس شهر راولپندی افزودند که این انفجار در زمانی صورت گرفت که صدها تن از جمله فروشندگان و خریداران در مرکز صیفی جات این شهر موسوم به ˈسبزی مندیˈ در ناحیه ˈآی-10ˈ حضور داشتند.

پولیس شهر راولپندی اعلام کرد که تروریست ها بیش از شش کیلوگرام بمب را در میان بسته‌های میوه جات جاسازی کرده و با استفاده از دستگاه کنترل از راه دور اقدام به انفجار آن کردند.

جاوید اکرم؛ معاون رییس شفاخانه”پیمز” شهر اسلام آباد در گفت وگو با خبرنگاران اعلام کرد که اجساد 23 نفر از قربانیان انفجار امروز تاکنون به مرکز طب عدلی منتقل شده و بیش از 30 نفر نیز زخمی هم اکنون در  شفاخانه بستری هستند.

وی افزود: حال برخی از زخمی‌ها وخیم گزارش شده و احتمال افزایش شمار قربانیان وجود دارد.

نیروهای امنیتی پاکستان با حضور در محل حادثه عملیات بازرسی را آغاز کردند و به نقل از منابع خبری یک فرد مشکوک نیز توسط ماموران اطلاعاتی در نزدیکی محل انفجار بازداشت و جهت تحقیقات به نقطه نامعلومی منتقل شده است.

تاکنون هیچ گروهی مسوولیت این انفجار تروریستی را برعهده نگرفت اما رسانه های پاکستانی گزارش دادند که سازمان‌های اطلاعاتی این کشور به نهادهای مجری قانون و پولیس شهرهای ˈاسلام آباد، راولپندی، پیشاور و کویتهˈ هشدار داده بود که نیروهای مخالفت مذاکره های صلح میان دولت پاکستان و تحریک طالبان در صدد طراحی حملات تروریستی  هستند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA