ads

القاعده و طالبان، زنان را برای انتحار می‌فرستند

گروه طالبان و القاعده در مناطق صعب العبور و قبايلي پاكستان و شمال شرق افغانستان گروه‌هايي از عاملان انتحاري زن را تشكيل داده‌اند. اين عاملان انتحاري زن در پاكستان و افغانستان حملات خود را در اين دو كشور انجام مي‌دهند.  

نویسنده: The Killid Group
12 جدی 1389
القاعده و طالبان، زنان را برای انتحار می‌فرستند

 

گروه طالبان و القاعده در مناطق صعب العبور و قبايلي پاكستان و شمال شرق افغانستان گروه‌هايي از عاملان انتحاري زن را تشكيل داده‌اند.

اين عاملان انتحاري زن در پاكستان و افغانستان حملات خود را در اين دو كشور انجام مي‌دهند.

به گزارش خبرگزاري  ايسنا، وجود اين گروه‌هاي انتحاري زن كه پس از حملات انتحاري چند زن در پنج ماه گذشته فاش شد، توسط يك دختر 12 ساله پاكستاني نيز تاييد شده است.

به گزارش روزنامه آسيا تايمز، مينا گل يك دختر 12 ساله پاكستاني در تشريح روند آموزش براي انجام حملات انتحاري گفته است كه عاملان انتحاري زن براي انجام حملات انتحاري در مرز ميان افغانستان و پاكستان آموزش مي بينند.

طبق اين خبر، مينا گل تاييد كرده است كه عمليات انتحاري در تاريخ 21 جون سال 2010 در ولايت كنر كه منجر به كشته شدن دو سرباز امريكايي و زخمي شدن دو کودک شده است، توسط خواهر وي انجام شده است.

اين اولين حمله انتحاري توسط يكي از زنان تربيت شده توسط القاعده و طالبان بوده است.

در گزارش آمده است كه دومين حمله انتحاري توسط يك زن در تاريخ 24 دسمبر 2010 در منطقه باجور پاكستان رخ داده كه باعث كشته شدن 42 پاكستاني شده است.

گفته مي‌شود كه اين گروه‌هاي انتحاري زنان تحت قومانداني قاري ضيا رمان يك عضو سازمان القاعده و طالبان انجام مي شود.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA