ads

افزایش ده درصدی حملات شورشیان

مقامات ناتو در کابل می گویند: حملات شورشیان در 12 هفته اخیر ده درصد افزایش یافته است. گونتر گس سخنگوی آیساف به رهبری ناتو در نشست خبری روز سه شنبه در کابل گفت که ناتو افغانستان را پس از سال 2014 تنها رها نخواهد کرد.  

نویسنده: The Killid Group
27 سرطان 1391
افزایش ده درصدی حملات شورشیان

 

مقامات ناتو در کابل می گویند: حملات شورشیان در 12 هفته اخیر ده درصد افزایش یافته است.

گونتر گس سخنگوی آیساف به رهبری ناتو در نشست خبری روز دوشنبه در کابل گفت که ناتو افغانستان را پس از سال 2014 تنها رها نخواهد کرد.

وی تاکید میکند که ناتو پس از این سال نیز در کنار مردم افغانستان باقی خواهد ماند و هیچ گونه تهدید متوجه افغانستان نخواهد بود.

وی گفت:”بگذارید که سه چیز را برای شما مشخص سازم. نخست بعد از سال 2014  افغانستان تنها گذاشته نخواهد شد، دوم اینکه هیچگونه تهدید بعد از سال 2014 متوجه افغانستان نخواهد بود و سوم اینکه شورشیان هیچگاهی نمی توانند ما را از افغانستان بیرون کنند.”

سخنگوی آیساف همچنین گفت که شورشیان بیشتر از پیش نسبت به زندگی عادی و ادغام مجدد از خود علاقمندی نشان داده اند و خواهان این هستند که دست از خشونت کشیده و قانون اساسی  افغانستان را بپذیرند .

اما آگاهان به این باورند تا زمانیکه کشورهای همسایه دست از حمایت شورشیان نکشند و افغانستان در تعامل با جامعه جهانی بالای کشورهای همسایه به ویژه پاکستان فشار وارد نکند این وضعیت ادامه خواهد داشت.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA