ads

ارشد خبر حضور حکمتیار در ولایت ننگرهار را رد کرد

مسوولان بخش رسانه‌های حزب اسلامی، خبر حضور گلبدین حکمتیار در اقامتگاه‌اش در ولایت ننگرهار را رد می‌کنند.
حشمت الله ارشد، سخنگوی شوراهای حزب اسلامی، در گفتگو با کلید می‌گوید: “آمادگی‌ها برای حضور رهبر این حزب در میان مردم در یکی از ولایت‌های شرقی ننگرهار یا لغمان نهایی شده‌است، اما تا کنون آقای حکمتیار در اقامتگاهی که از سوی دولت برایش در این ولایت‌ها در نظر گرفته شده، حضور نیافته‌است.

نویسنده: zekria
4 ثور 1396
ارشد خبر حضور حکمتیار در ولایت ننگرهار را رد کرد

مسوولان بخش رسانه‌های حزب اسلامی، خبر حضور گلبدین حکمتیار در اقامتگاه‌اش در ولایت ننگرهار را رد می‌کنند.
حشمت الله ارشد، سخنگوی شوراهای حزب اسلامی، در گفتگو با کلید می‌گوید: “آمادگی‌ها برای حضور رهبر این حزب در میان مردم در یکی از ولایت‌های شرقی ننگرهار یا لغمان نهایی شده‌است، اما تا کنون آقای حکمتیار در اقامتگاهی که از سوی دولت برایش در این  ولایت‌ها در نظر گرفته شده، حضور نیافته‌است.
به گفته‌ای ارشد، رهبر حزب اسلامی در داخل افغانستان است، اما وی در مورد محل اقامت فعلی‌اش چیزی نمی‌گوید.
ارشد، اما تاکید دارد که، در جریان یک الی دو روز آینده رهبر این حزب در میان مردم ظاهر خواهد شد.
به گفته‌ای سخنگوی شورا های حزب اسلامی، در حال حاضر سفر اعضای این حزب به سوی محل حضور رهبر شان آغاز شده‌است و رهبری کمیته نظامی را نیز جمعه خان همدرد بر عهده دارد.
اما قریب الرحمن سعید، مسوول بخش رسانه‌های حزب اسلامی، تاکید می‌کند که، ممکن در جریان روزهای آینده رهبر حزب اسلامی در ولایت لغمان در میان مردم ظاهر شود و برای چند روز در این ولایت اقامت یابد.
در همین حال، برخی منابع به خبرنگاران کلید در ننگرهار گفته‌اند که، نظامیان حزب اسلامی و اعضای ارشد این حزب به شهر جلال‌آباد رسیده‌اند و قرار است در مقر یکی از ساختمان‌های دولتی با رهبرشان یکجا شوند.
به گفته‌ای منابع، ساختمانِ دو اداره دولتی در اختیار حزب اسلامی قرار گرفته‌است و رهبر این حزب پس از حضور در جلال‌‌آباد، به کابل خواهد آمد.
اما عطاالله خوگیانی، سخنگوی والی ننگرهار، از خبر حضور رهبر حزب اسلامی اظهار بی‌خبری می‌کند، اما می‌گوید: “تدابیر ویژه امنیتی برای حضور آقای حکمتیار در شهر جلا‌ل‌آباد اتخاذ شده‌است.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA