ads

اختطاف سه کارمند دفتر ماین پاکی در هرات

افراد مسلح ناشناس سه تن از کارمندان دفتر ماین پاکی “هیلوترس” را در ولسوالی غوریان اختطاف نمودند. به گزارش رادیو کلید هرات، گزارشهای رسیده حاکی از آن است که این افراد شام شنبه در هنگام اجرای وظیفه از مربوطات ولسوالی غوریان هرات ربوده شده و تا به حال از سرنوشت آنان خبری در دست نیست.

نویسنده: The Killid Group
13 حمل 1391
اختطاف سه کارمند دفتر ماین پاکی در هرات

افراد مسلح ناشناس سه تن از کارمندان دفتر ماین پاکی “هیلوترس” را در ولسوالی غوریان اختطاف نمودند.

به گزارش رادیو کلید هرات، گزارشهای رسیده حاکی از آن است که این افراد شام شنبه در هنگام اجرای وظیفه از مربوطات ولسوالی غوریان هرات ربوده شده و تا به حال از سرنوشت آنان خبری در دست نیست.

یک مقام امنیتی در هرات که از اظهار اسمش خوداری کرد گفت، تحقیقات نیروهای امنیتی جهت شناسایی و گرفتاری عاملین قضیه آغاز شده است.

وی علاوه کرد که تا کنون معلوم نیست که این افراد به چه منظور ربوده شدند .

نثار احمد یکتن از باشنده گان ولسوالی غوریان هرات گفته است، این سه کارمند دفتر ماین پاکی از چندی به این سو در ولسوالی غوریان فعالیت داشتند که از شام شنبه تا کنون لادرک شده اند.

به گفته ویف این افراد اکثریت ساحات ولسوالی غوریان هرات را از ماینهای باقی مانده از دوران جنگ پاکسازی نموده و مردم از کارکرد آنان رضایت دارند.

با این حال شماری از کارشناسان در ولایت هرات می گویند، احتمال دارد که اختطاف گران این افراد را به خاطر به دست آوردن پول ربوده باشند.

تا به حال فرد و یا گروهی مسولیت اختطاف این افراد را به عهده نگرفته است.

وزیر امور داخله در سفری که چند روز قبل به ولایت هرات داشت از بروز واقعات اختطاف در این ولایت اظهار نگرانی کرده بود.

او گفت 70 تن از منسوبین پولیس ملی ولایات حوزه غرب که 50 تن شان مربوط به ولایت هرات می باشند به اتهام فساد و سوء استفاده از وظیفه برکنار شده و قرار است افراد شایسته جایگزین این افراد شوند.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA