ads

احمد ایشچی: جنرال دوستم و محافظانش تلاش کردند بر من تجاوز کنند

احمد اییشچی از مخالفان سیاسی جنرال عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهوری مدعی است که معاون اول ریاست جمهوری وی را لت و کوب کرده و با برهنه کردن او،جنرال دوستم و محافظانش وانمود نموده اند که بر او تجاوز کرده اند.ایشچی می گوید که در میدان بزکشی شهر شبرغانِ جوزجان،از سوی جنرال دوستم لت و کوب شده و سپس جنرال او را به خانه اش برده است و با برهنه کردن او به محافظانش دستور داده است تا با وی عمل لواطت انجام داده از او تصویر برداری کنند.
ایشچی در مصاحبه با کلید می گوید :که محافظان جنرال دوستم وی را پنج روز برهنه در نزد خود نگهداشته اند.

نویسنده: ISMAT MAYAR
23 قوس 1395
احمد ایشچی: جنرال دوستم و محافظانش تلاش کردند بر من تجاوز کنند

احمد ایشچی از مخالفان سیاسی جنرال عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهوری مدعی است که معاون اول ریاست جمهوری وی را لت و کوب کرده و با برهنه کردن او،جنرال دوستم و محافظانش وانمود نموده اند که بر او تجاوز کرده اند.ایشچی می گوید که در میدان بزکشی شهر شبرغانِ جوزجان،از سوی جنرال دوستم لت و کوب شده و سپس جنرال او را به خانه اش برده است و با برهنه کردن او به محافظانش دستور داده است تا با وی عمل لواطت انجام داده از او تصویر برداری کنند.
ایشچی در مصاحبه با کلید می گوید :که محافظان جنرال دوستم وی را پنج روز برهنه در نزد خود نگهداشته اند.
اما دفتر معاونیت اول ریاست  جمهوری در واکنش به گفته‌های ایشچی با پخش اعلامیه‌ای می گوید: از چندی بدینسو یک حرکت تخریب کارانه از جانب بعضی از حلقات مجهول بر علیه مقام معاونیت اول ریاست جمهوری افغانستان در جریان است. دفتر معاونیت اول ریاست جمهوری می افزاید: ایشچی به دلیل تمویل و تجهیز گروه‌های مخالف مسلح دولت  از سوی امنیت ملی جوزجان بازداشت شده است.
درهمین حال احمد ایشچی می گوید: پس از پنج روز به امنیت ملی بُرده شده و مدت  یازده روز را در نظارت  خانه‌ی امنیت ملی بدون دسترسی به تمامی حقوق دوره‌ای مظونیت سپری کرده است .
ایشچی می افزاید:امنیت ملی دلیل بازداشت و رهایی او را  نیز مشخص نکرده است و وی نمیداند در پیوند به کدام موضوع تحت نظارت امنیت ملی قرار داشت.
با این حال آقای ایشچی از حکومت می خواهد تا وظیفه جنرال عیدالرشید دوستم  را به حالت تعلیق درآورد  و او را مورد پیگرد عدلی و قضایی قرار دهد.
گفتنیست که احمد ایشچی دوست زمان  کودکی جنرال دوستم و یکی از بنیان گذاران جنبش اسلامی بوده و مدتی در سمت معاونیت  جنبش نیز کارکرده است.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA