ads

آمادگى براى انتقال مسئوليتهاى امنيتى در ننگرها

مقامات در ننگرهار از آمادگی برای تطبیق مرحله دوم امنیتی در این ولایت خبر می دهند. گل آغا شیرزی والى ننگرهار ميگويد، نيروهاى امنيتى، از حمايت مردمى و تجهيزات نظامى خوب برخوردار بوده و مي توانند مسئوليت هاى امنيتى را با کاميابى به دوش بگيرند. مرحلۀ دوم انتقال مسئولیت هاى امنيتى از نيروهاى خارجى به افغان، ماه گذشته از ولايت پروان  آغاز شد و قرار است

نویسنده: The Killid Group
26 جدی 1390
آمادگى براى انتقال مسئوليتهاى امنيتى در ننگرها

مقامات در ننگرهار از آمادگی برای تطبیق مرحله دوم امنیتی در این ولایت خبر می دهند.

گل آغا شیرزی والى ننگرهار ميگويد، نيروهاى امنيتى، از حمايت مردمى و تجهيزات نظامى خوب برخوردار بوده و مي توانند مسئوليت هاى امنيتى را با کاميابى به دوش بگيرند.

مرحلۀ دوم انتقال مسئولیت هاى امنيتى از نيروهاى خارجى به افغان، ماه گذشته از ولايت پروان  آغاز شد و قرار است مسئوليت هاى امنيتى ولسوالى هاى بهسود، کامه، سرخرود، شيوه و شهر جلال آباد مرکز  ولايت ننگرهار نيز به نيروهاى افغان سپرده شود.

گل آغاشيرزى والى ننگرهار می گوید، قرار است مسئولیت هاى امنيتى اين ساحات، تاچند روز ديگر به نيروهاى افغان  واگذار شود.

وى  به آژانس خبرى پژواک گفته است که نيروهاى امنيتى، آمادگى کامل دارند که مسئولیت هاى امنيتى را به دوش بگيرند.

والى ننگرهار همچنین گفته است که درحال حاضر، ولايت ننگرهار از وضعيت خوب امنيتى برخوردار بوده و هيچگونه مشکل امنيتى وجود ندارد.

به گفته شیرزی، نيروهاى امنيتى ننگرهار، از تجهيزات خوبى برخوردار اند و مي توانند مسئولیت هاى امنيتى را  از نيروهاى خارجى، با کاميابى به دوش بگيرند.

والی ننگرهار همچنین تاکید کرده است که نيروهاى امنيتى در این ولایت، از حمايت خوب مردم برخوردار بوده و اين حمايت، باعث شده که امنيت ننگرهار باگذشت هر روز بهبود يابد.

وی گفته است که مخالفين مسلح دولت، توانايى مقابله و رويارويى با نيروهاى امنيتى را از دست داده و مردم ننگرهار، طرفدار تامين صلح مي باشند.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA