ads

آغاز سرشماری نفوس در هرات

اداره احصائیه ولایت هرات برنامه‌ی را به منظور سرشماری دقیق نفوس ولایت هرات راه اندازی نموده است. این برنامه از سه روز بدینسو در 5 ناحیه شهر هرات آغاز شده و قرار است سرشماری کامل نفوس در مرکز و ولسوالی‌های 15 گانه هرات تا دو ماه دیگر به اتمام برسد. محمد رفیع ملک‌زی  ریس اداره احصائیه ولایت هرات می‌گوید: این سروی هم اکنون در 5 ناحیه شهر توسط 200 تن از افرادیکه آموزش های مسلکی را فرا گرفته اند در حال انجام است و تا دو روز دیگر کار سرشماری نفوس در 15 ولسوالی هرات آغاز خواهد شد.

نویسنده: The Killid Group
23 قوس 1394
آغاز سرشماری نفوس در هرات

اداره احصائیه ولایت هرات برنامه‌ی را به منظور سرشماری دقیق نفوس ولایت هرات راه اندازی نموده است.
این برنامه از سه روز بدینسو در 5 ناحیه شهر هرات آغاز شده و قرار است سرشماری کامل نفوس در مرکز و ولسوالی‌های 15 گانه هرات تا دو ماه دیگر به اتمام برسد.
محمد رفیع ملک‌زی  ریس اداره احصائیه ولایت هرات می‌گوید: این سروی هم اکنون در 5 ناحیه شهر توسط 200 تن از افرادیکه آموزش های مسلکی را فرا گرفته اند در حال انجام است و تا دو روز دیگر کار سرشماری نفوس در 15 ولسوالی هرات آغاز خواهد شد.
به گفته وی در کنار سرشماری نفوس قرار است نقشه کشی ساحات مختلف هرات نیز انجام شود.
طبق  آمار تخمینی که در سال 1391 از سوی اداره احصائیه ولایت هرات ارایه شد نفوس این ولایت نزیک به 2میلیون تن اعلام گردیده بود که این موضوع با واکنش‌هایی روبرو شد.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA